mai 02, 2012

Tradare cu "t" mare

Bai, deci m'am prostit de tot!
   Nu mai stiu sa scriu, la poezi nu imi mai sta capul, si am inceput sa plec pe altundeva numai pe la tinu nu.
Dici si prin urmare a acestor dotoriri cere lasa de dorit, azi, acum, in 02.05.2012, te voi lasa prada trecutului Prezentului ce va aparea in viitor.
  Stiu ca nu pera am scris, dar am scris tot ce era pe foi, si toate momentele suferite de iubirea singuratati. Nu te  voi inchide, te voi lasa mancat si gol.
Nu spun ca imi pare rau deoarece chiar asa e.... asa sunt eu..... indiferenta..... cu mine, deoarece imi ranesc sufletul cu fiecare apropiat de oameni in care trebuie sa pretind altceva. Imi plece de tine.
Cel mai bun prieten...... nu pierdut, nu ratacit, ci..... asteptand.
Te pun sa ma astepti sau sa mori o data pentru vecie, dar nu de mana mea. Ca poate ma voi intoarece candva....candva... candva.....
Poate ca nu am sa rezist fara tine..... "universul" in care pot fii eu, eu cu adevarat.
Ma duc altundeva... unde sa fiu ca "ei".


                                                                       Sayonara -_- \ /

2 comentarii:

Critici